HTML

Az év utolsó munkanapja

2013.12.24. 18:30 nyuszko

Kaptam ajcsiiiiiiiiiit

Bejött, kezében egy becsomagolt dobozzal

Kis idő eltelt addig ott volt az ő oldalán, és odaadta de úgy h áttette az én oldalamra
szépen be volt csomagolva Rudolfos csomagolópapírba...kérdeztem már az elején h teeeee csomagoltad ilyen szééépen?


Mert mit gondolsz a feleségem??!


Vigyorogtam

Akkor jött pont az asszisztens csaj, hogy locsolja a virágokat, aztán még egy kolléga utána, de még volt annyi időm h mondtam h én is hoztam ám valamit (viszont oda nem adtam)


Aztán átjött az én oldalamra és odaadtam neki a dobozt, és kaptam puszit


Egy fotós állványt kaptam :) Hogy megtanulhassak jó éjszakai képeket készíteni.

Kérdeztem, h na tőlem mit kaptáááál?
SÜTIT...
milyen sütit?
SÜTIT...
ok, de milyen, mondd ki!
minyon :D sárga minyon :D


Persze ennek is története van, azért kapta ezt. Gru-ban a minyonok vannak, és mindig kijavítja mikor mondom Minionra. Az ajándék ettől lett szeméyes.


És most itt a karácsony este. És hiányzik :S Talán legalább ő boldog ezen az ünnepen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkibeka.blog.hu/api/trackback/id/tr715707455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása