HTML

Karivacsi

2013.12.24. 18:24 nyuszko

Na hát szóval... nem vagyok túl jól jelen pillanatban, annyi bort ittam mint még életemben összesen.
2-re értem haza és nem tudtam elaludni, aztán meg felébredtem és visszaaludni nem tudtam. Viszont megmostam a hajam :D
Végül Z kocsijával mentünk 5en, Cs meg BKV-val pár kollegával.

Az együtt főzünk rész jó volt, én a desszertbe kapcsolódtam be. Egyik kollegám tejszínhabot vert egy K nagy üstben K nagy kézi habverővel és átvettem tőle, mert nézni is rossz volt :D Lesz róla fénykép is Cs jóvoltából. Hurrá. Ha már itt tartunk, sok kép lesz, ami nem biztos h esetemben jó.
Vezér bemutatta a hajót, mivel tavaly nem néztem meg ezért csatlakoztam, illetve fel lehetett menni a kapitányi állásba, aki akarta  vezethette is a hajót.
Ezek a lényegtelenebb információk:D Igyekeztem elhatárolódni Cstől kicsit, amit mintha ő észrevett volna. Szabadon jártam keltem, jól elvoltam. Mikor lehetett felmenni a kapitányhoz egy pohár bor volt a kezembe, és letettem egy székre. Ő ezt látta, mondta h majd beviszi nekem. Van helyem az asztaloknál? Mondtam, nincs. Nem baj, mostmár van...(hmmm)
Az asztalnál már a kaja közben is kb a szokásos hangnemünk volt :D Nem tudom a többiek mit érzékeltek és mit nem ebből. Cs se volt józan egyáltalán. Volt pillanat amikor szédülni kezdtem eléggé, akkor ettem valamit. pisilni lejutni meg fel a lépcsőn elég veszélyes volt :S
Kimentem egy kicsit levegőzni, h hátha kitisztul kicsit a fejem. Lenn a hátsó fedélzeten nem volt senki ezért leültem a padra felhúzott lábakkal. Bentről az utastérből oda lehetett látni. Ültem ott egy kis ideig, kb két perc és megjelent Cs. Én most ott szomorkodom? Mondtam h inkább csak szemlélődök és csodálom a fényeket, tájat, vizet stb stb. Nézett elég hosszan, én is rá. Én ültem ő meg állt. Jaj hát ő fázik és visszamegy, mondtam megyek én is
Már mikor kevesebben voltunk akkor is volt ez a nézett rám dolog, de kb annyira h volt h zavarba jöttem már. Végül 4en maradtunk. a kapitány, Peti, Cs meg én. Cs mondta h maradjak. Folyamatosan itatni próbált viszonylag sikeresen. Aztán az lett h elindultam Petivel ő meg maradt még a kapitánnyal. Végül taxival jöttem haza, két metró megállót gyalogoltunk Petivel.

Tehát továbbra is az apró momentumok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkibeka.blog.hu/api/trackback/id/tr125707454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása